søndag 2. desember 2012

I`m hooked on Zpagetti

I lengre tid, på min vandring i ulike interiørbutikker, har de lyst mot meg disse nydelige produktene til minJosefine. De har så vanvittig mye fint...! Og mine nyeste hekleprosjekter er tydelig inspirert av disse produktene.

Det hadde seg nemlig slik at jeg tidlig en lørdagsmorgen stod i en interiørbutikk og ble skyldig i å overhøre en samtale mellom to godt voksne damer. Altså, jeg fikk ikke med meg alt i denne samtalen, men jeg fikk med meg det viktigste. De mente nemlig at man selv kunne lage trekk til ulike gjenstander som man hadde i hjemmet. Når jeg hørte dette satte hjernen min i gang å spinne. "Lage selv..? Hmmm, interresant. Dette må jeg jo prøve. Og jeg får vel til å lage trekk til glassvaser som jeg kan ha lys i på et vis eller..?" Og som tenkt så gjort.



Høyde 25cm, Diameter 12cm

Garn: Hooked Zpagetti
Garnmengde: ca 1/2 nøste
Nål: 7- 8

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar