lørdag 17. november 2012

Rain boots

For en tid tilbake kom jeg over en gratis oppskrift på Crochet Rain Boots. Jeg syntes de var utrolig skjønne og et eller flere par måtte jeg jo bare lage. Oppskriften var lett å følge og jeg fulgte den til punkt og prikke, men rain bootsene ble rett og slett skeive. Etter litt tankevirksomhet klarte jeg å gjøre endringer som gjorde at bootisene ble bedre. Og i den forbindelse hadde jeg nå forberedt meg på å skrive et langt innlegg om hvordan man kunne løse "problemet" i oppskriften. Men når jeg nå la inn linken til siden, ser jeg til alles glede at oppskriften er blitt oppdatert. Så nå fikk i alle fall jeg lyst til å prøve meg på flere par med rain boots. Og ikke minst ble jeg inspirert til å lage flere når jeg ser ideen om å lage en blomst på jentevarianten. På Garnstudio finner du mange oppskrifter på blomster som du kan bruke.




Garn: Baby Soft fra Gjestal
Garnmengde: ca 1 nøste i hovedfargen og 1/3 nøste til såle og "hank"
Nål: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar